Friday, February 11, 2011

jom masak!


Assalamualaikum~

Hye alls.. today post saya nak share pasal makanan.. saya memang suke mamam.. biasa lar tengok badan lar.. hari neyh hari cuti untuk semua warga pantai timur *terengganu and kelantan only kay.. so saya dan geng2 bas sekola decide nak masak nasi ayam.. hehehe.. tapi yang pastinya bukan saya lar yang masak.. saya hanyalah seorang kitchen helper yang comel..!


Plan da lamer nak masak baru hari neyh terlaksana *ayat tak leyh blah! Kay lar malas nak citer panjang2.. korang semua tengok jela hasil titik peluh kami semua.. walaupun 1st tyme try wat nasi ayam neyh tapi memang sedap wooo.. sorry lar tak leyh bagi korang semua mamam.. bagi tengok kire okay jugak kan.. jahat tol saya.. anyway thanks to umi a.k.a nik yang masak nasi ayam tuk anak2.. *kami semua panggil dye umi sebab? Nanti lar saya story dalam next post ea..


Till we meet again! Chow~ before tuh layan lar dulu pic yang tak seberapa neyh.. hehe




agar2 buah.. yang neyh saya wat dengan bella and yunie..




homemade nasi ayam.. besh tak? hehe..








0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates