Sunday, April 17, 2011

final exam!!

assalamualaikum~


hye peeps!so sorry da lamer tak update blog. da berhabuk da blog saya. so sorry my dear blog. by the way, million of thanks tuk sape yang datang singgah blog saya neyh. thanks a lot korang. nanti ada mase saya blogwalking kat blog korang okay. lagi skali saya duk melalut panjang2. sorry~

okay saya sangat busy 2,3 menjak neyh. saya busy ape?? i will sitting for final exam starting from 18 to 28 april. so saya busy sikit dengan study n sume2 lar. *actually tak busy mane pown. agagagaga! thats why saya jarang sangat on9 blog. for your information, final ney yang menentukan saya dapat segulung diploma *ayat tak leyh blah dan dapat konvo dengan kawan2. ouch! tak sabar. hehehe. last but not least, good luck tuk kawan2 saya. do your best in final exam. gambatte ne! kay lar korang got to go now. chow!

p/s : doa kan saya dan kawan2 saya okay!




*saya tak camney pown. agagaga :)

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates