Sunday, May 1, 2011

jalan-jalan~

Assalamualaikum~

Hye peeps! Ary neyh mood rajin dating nak meng-update blog. Nak bagi ko jadi besar cam owner ko jugak! Kehkehkeh. Ary neyh memang penat nak mati. Pagi2 jam loceng rumah a.k.a bonda da bunyi. Kene bangun coz nak teman akak g TLDM. Saya lupe kowt, padahal semalam dye da bagitao da. Tengok terserlah di situ memory aku tak sampai 1GB. Kuikuikui.

Bangun ciap2 selaju siput khinzir jalan. Tuh pown da kire cepat saya ciap, akak ciap hon 3 kali baru saya kua umah. Kahkahkah. Otw ker pelabuhan kuantan saya sempat lagi tdow. Ngantok giler kowt! Semalam tdow lewat. Kunun2 nak tukar layout blog neyh. Tengok da tak surprise! Sampai kat sane baru saya tao yang TLDM ade buat sambutan hari TLDM yang ke-77. Ingatkan akak sajer2 jerp nak bawak student dye melawat tempat tuh.

Sampai2 lepak jap, then g makan kat café TLDM. Lapo! Before gerak tak sempat nak jamah mak masak. Lain kali bangun lambat lagi fatin. T__T. pas makan baru g tengok2 ape yang ade kat situ. Panas giler! Tapi sebab nak layan cinonet2 neyh terpaksa jugak saya neyh panjat kapal tuh. Besar kowt. Saya neyh malas nak jalan2 explore dalam tuh. Minat ade, tapi nape tah ary neyh mood malas giler khinzir. Pas jalan2 kat situ g dewan lak tengok orang karoke. Macam2 kerenah lar orang2 katTLDM neyh. Duk lepak jap, then akak ajak naik speed boat. OMG! Akak lupe kah adik kamu neyh ade masalah kesihatan ckit?? Masalah pe? Pikir sendiri. Kehkehkeh. Baru selangkah kaki neyh pijak base kapal yang goyang2 cam dengar lagu dangdut kepala da rase hanyut. Penin2! Kalah orang preg aku neyh. Akak da bayar so kene jugak naik boat tuh. Walaupon penin2 lalat tapi memang best meyh naik boat tuh! Memang rugi kalu sape yang g tak naik boat tuh. Bayar tak mahal pown. Sehinggit jerp. Pas da raound satu kapal, tengok pameran. Then gerak balek. Penat weyh! Tengah2 panas duk berjalan kat situ. Tapi ini boley dapat new experience. Bukan senag kowt nak masuk dalam kapal tuh. Tak semua orang dapat chance tuh kan.

Okay lar citer pown dah habes. Mata da kuyu, katil da sayup2 panggil. So got to go. Before tuh layan lar dulu picture yang ade. musti ade punye walaupon cikit! Kehkehkeh. Nyte alls! Chow!



*gemuk!


*damn!muka hangus giler T__T



*yang neyh credit to shafik. nampak kurus ckit! kehkehkeh

p/s : malas nak edit pic lagi. ngantok! bye!

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates