Sunday, June 5, 2011

kemunculan semula ??

Assalamualaikum~

Hye semua! Lamer giler tak mengepost *bm tunggang langgang. Blog neyh dah bersawang and dah beranak pinak labah2 kat sini. Sorry dear! Saya sangat busy marathon keliling padang tengok citer korea. Ouch! Besh giler kowt. Abes semua citer kat korea movie saya tengok. Heeee.

As you all know, saya officially dah abes belajar. Means sekarang tengah duk goyang2, goyang2 kepala tanam anggur a.k.a beristirehat. Nak keje tapi tak g cari agy. Kehkehkeh. Tuh yang saya banyak sangat masa duk layan korea.

By the way, saya nak share a lot of story tapi cam malas plak nak ketuk2 keyboard neyh. Nanti lar ea saya post new entry *tunggu lar kalu saya rajin. Agagagaga. Okay lar got to go now. Chow!




comey giler Yoon Eun Hye!



sweeeeeetttt sangat!*jeles :D

6 comments:

pAkcHikLucU said...

so, ur the fan of korean movie la ye che fateyn..?
:p

fatin zaid said...

yup! pelakon dye sume comey2~
:D

pAkcHikLucU said...

yg comel msti la like
hee
:p

fatin zaid said...

hahaha
pelakon korea jarang yg tak cute!
;)

pAkcHikLucU said...

hee :)
slmt berkawan ye che fateyn..?
:p

fatin zaid said...

okay incik pakchiklucu~
:)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates