Sunday, June 19, 2011

you make me angry !!

Assalamualaikum~

Hello semua orang! Ary ney saya rajin sikit nak upadate blog muchuk2 ney. Hee. Today saya nak share perasaan ke-tidak-puas-hati-an kat “someone” yang bajet hot dan cumil! This person had make me soo angry! Bukan angry bird ea. Saya pown tak tahu ape masalah dalaman dye ney. Maybe dye lupe makan obat penenang jiwe. Ye, dye memang ade masalah tersebut I guees! ;p

So pathetic lar you. Saya tak tahu ape motif awak nak cakap camtuh kat saya. I’m nothing to you and so do you. Kalu ade something tak puas hati tell me face to face! Saya tak makan orang, saya makan aty jerp. Honestly you’re soo annoying! You really make me hate you more! Saya baru ade pasang sumbu pelita niat nak maafkan ape yang awak pernah cakap and buat kat saya before this, tapi macam dah tak jadi. Awak buat saya tambah benci ++ kat awak. Saya tak nak simpan dendam, so saya maafkan awak. Maaf tapi still benci boley tak? Hee. Kalu awak nak cakap jugak cakap lar, saya tak nak amek port klang da. :P

Lepas ney kalu kite jumpe saya memang akan buat like I’m never know you before this. So that, the thing that you said to me is right. Saya malas nak taip panjang sal awak. Tak suke tao! Huh. Last nak jugak cakap. Sengal + budus :P *saya budak jahat.

Kay lar mencarut jugak kat lam blog ney! Saya geram sangat2 kat awak, cam nak geget telinga tuh! Chow!

2 comments:

pAkcHikLucU said...

wow, btul pny marah ni
hahah
:p

fatin zaid said...

tak dela marah sangat
heee
;p

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates