Friday, June 17, 2011

chipsmore~

assalamualaikum~


Hye semua!lamer tak meng-update belog! Ape kene mengene tajuk kat atas tuh ngan lamer tak update?? Nak bagi perumpamaan yang saya ney cam chipsmore, jap ade jap tak der. Kehkehkeh. Boley plak camtuh kan? Abaikan saya yang tibe2 jadi mereng jap! Saya lamer tak update coz saya sajer2 busy kan diri saya ney. Orang yang tanam anggur pown busy tao! Heeeee.

Saya ade keje sikit lor. Tak sikit mane banyak pown ade jugak, tapi keje ney wat kan saya susah nak on9 lamer. Boley on9 tapi tak ley nak chat sume T_T. Nak layan korea pown tak der mase. Tapi tuk minggu lepas jela, minggu akan datang ney tak tao camner agy. Hehehe. Ade mase saya update lagi. Okey got to go. Tapi before tuh sajer nak post gambar saya ngan kazen and anak sepupu. They called me pateyn and aunty. Cumil kan? *perasan semate2. Chow!




aleeya budak banyak cakap! :)



saya jaga budak ney lar. dye sangat comey sama macam saya!

2 comments:

pAkcHikLucU said...

alaaa, x yoo rin r cmni!
hehe
:p

fatin zaid said...

haha
yoo rin fake ney
;p
perasan cikit! tak banyak ea..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates