Saturday, July 23, 2011

aloha~

Assalamualaikum~

Hello semua orang. Bertemu kembali kite yerp. *emm, kat alam maya jela, in reality tak lagi. Okay back to the main road. Lamer kan tak update. Actually am very the busy with life now! Awak2 semua saya da menjadi wanita bekerjaya sekarang. *amek ko, bm tak hagak. Yerp, saya sudah menjadi seorang tea lady merangkap cleaner. Kehkehkeh. Tak pela, asalkan keje halal ;p

Tuk beberapa purnama yang lepas, so many things happened to me. Happy sad semua ade, bergabung menjadi super saiya. Memang down sangat dengan all this thing, tapi alhamdulilah everything turns okay. Bersyukur sangat semua masalah tuh da setel. Terima kasih kerana memberi saya peluang sekali lagi tuk teruskan kehidupan. Heeee~

Tapi ade lagi satu masalah yang tak selesai, pasal UPU. Saya risau giler babeng takowt if tak dapat. Ya Allah, am really need that second opportunity. Saya nak sangat sambung degree this coming September. Once again pray for me yerp.

That’s all for today. Till we meet again. Chow!

2 comments:

pAkcHikLucU said...

insyallah..
:)

fatin zaid said...

thanks funny uncle
;p

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates