Saturday, July 9, 2011

langkawi trip ~

Assalamualaikum !

Hello peeps! Saya kembali semula ke alam nyata . Saya da janji nak post sal trip ke langkawi tuh kan. So today I will share it with all of you. Sorry da seminggu balik baru nak post! Biasa lar saya neyh lambat siang sikit. Kehkehkeh.

Okay back to the main topic. Saya and family pergi hari khamis petang then balik pagi ahad. Kire sendiri lar berape lamer pergi. Giler malas nak kire sendiri! Actually this trip was for hospital’s staff. Tapi ade kekosongan so mak ajak me, my aunty and askar 4 orang tuh. Malas nak citer panjang2, korang semua tengok jela pick at bawah neyh. Banyak sangat pic amek tyme kat sane tapi terpakse di tapis sebab ade certain pic yang boleh menyebabkan korang termimpi2 dekat saya. *okay tuh perasaan saya semata =.=

Jom layan pic masa hari first dekat langkawi !


this is my m.sue. tyme neyh kat kedai jual gamat. tak panas pown minyak tuh ! :P



no paparazi please! poyo plak. kat kedai jual kain batik. i grab one :)



meet my beloved mom! she with my lil sista and one of her friend. mase neyh dekat kota mahsuri.



Mak2 datin nak jugak bergambar tengah panas.tyme neyh dekat beras terbakar.


Okay cukup 4 gambar dulu. Perasan something tak ? tak perasan pown buat2 perasan. There no picture of me for 1st day. Yeah! I’m been busy capture other people pictures, no one want take mine. Sadis2. Tak pe, tuh baru 1st day. Ade lagi 2nd ngan 3rd. bawak bertendang yerp orang kampong.


Second day at Langkawi~

Pagi2 da bangun coz nak g jalan2 around Langkawi. Pergh! Da lar tak cukup tidur, kene pulak bangun awal pagi. Penat seyh! Pas breakfast duk kat lobi tunggu abang hensem mate sepet bawak kiteorang jalan2. *gatal jap :D. Yang driver tuh bukan tour guide, one of our group member jugak tapi dye kenal lar cikit2 jalan around Langkawi. Pape pown kite layan pic kat bawah ~


yeah! tuh dye si chubbylicious. *abaikan m.sue yg memang suke wat muke tah pape bile snap pic. tyme neyh kat lobby, serious shantek giler kerusi yg saya duk tuh.



again pergi kedai gamat. tapi yang ney punye besar lagi. tengok tagline dye. memang kompem orang beli :)



me again! kehkehkeh. tak panas pown, see berasap jerp ! =.=



kat mane tah lupe. tapi view cantik sangat! ary nak ujan tak duk lamer kat sini :P
muke tak der perasaan. kahkahkah.



mak anak mak datang ney, meh lar makan mak. *sengalicious. tyme neyh kat cable car. tak dapat naek pown, ary ujan meyh !



Last day kat Langkawi. Sekejap jerp rase. Kehkehkeh. Otw nak balik kemaman, tour guide kteowg ajak jalan2 kat penang. Singgah jap situ beli jeruk lar. Ape lagi mak gue ngan m.cik gue. Macam owg mengidam anak kembar. Kahkahkah. Tapi sebenarnya beli tuk bagi2 kat sedare mare kat kampong lor. Kay lar layan lar few gambar kat bawah. Macam da banyak sangat membebel tuk entry kali neyh.



tyme nak naek feri. memang sesak giler. saya tak lepas tangan mak takut nanti hilang. *okay tipu !



dalam feri, muke tahan kentut. saya mabuk laut! cam orang preg mase duk lam feri. rase nak muntah hijau kat dalam tuh. heee~


last pic from me. of course lar budak gedik + cumil neyh. Agagaga

Kay that's the end of my trip to Langkawi. Memang penat giler. Duk dalam bas boley kematu Bo* sambung sendiri! Heeee~ Lain kali insyAllah datang lagi, wat family trip plak. Pasney kite terbang lar plak naek burung gergasi. Kehkehkeh. Okay semua. Chow!

p/s : entry paling panjang dalam hidopku.

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates