Thursday, October 6, 2011

Convocation | Entry paling banyak gambar


Assalamualaikum~

Last entry saya cakap nak post pictures time konvo kan. So hari ney, semangat dari gunung datang nak post pictures. Before tuh let me story about my convocation last week. *last week punye citer baru nak share, punya lar lambat* ;p. Tak kisah lar lambat ker cepat, as long as I can share it with uolls. Ahaks !

Saya konvo on 28 Sept iaitu bersamaan hari rabu 30 Syawal.  Saya pergi awal sehari coz nak setel daftar, raptai and ambil jubah sekali. Thanks to beau ♥ sebab sudi datang amek saya kat umah.  Macam-2 gelagat mase jumpa semua kawan-2. Yela, last jupe pown mase bulan 5. Then tak jumpa-2 da. Rindu giler pork kat dyeorang ! Tapi group 16 kiteorang tak cukup sorang. Our Umi a.k.a Nik tak datang konvo. Yela dye jauh nun kat Perlis. So, dye decide taknak datang. Miss u soo much lar dear L . Tak nak bebel panjang-2 nanti makin mengarut. Let’s enjoy the gorgeous pictures or us. Heee~  

Just kami berempat, lagi dua orang kena beratur kat depan sikit dari kami. Pictures was taken a day before the convocation. Pictures source from ateyn and yunie, cam saya takder. Tak mampu lagi nak beli. ;p



YunieBella and Ateyn. *yang hujung sekali wat muke comel*


setelah berhempas pulas nak dapatkan jubah. Ngeri jap masa kat UPLI.


nape saya senyum macam nak taknak jerp ??

Ney jerp yang sempat saya cilok dari mukabuku. On the convocation day ! drum roll please *tibe-2*. Amaran keras dari pihak penaja kalu rase pening-2 lalat tengok pictures kami. Sila lar close yerp. Kehkehkeh.





-
-
-
-
-
-
-
-
-



mase berarak nak masuk dewan. muka saya elok lagi time ney. :)


After istiadat. With my beloved sister ! 


Budak-2 kelas. Tapi half jerp ney, ade yang L.I.A and tak datang.


Pakcik tuh takder kene mengena dengan kami berempat :P


*no caption


Dua-2 kawaii ! yang sorang tuh blogger jugak :)


kami !


Bella's mom ! mak tak dapat datang :(


Gegadis. soo gorgeous :D


namnpak suci jerp muke. feveret picture !



yang ney sifu saya Jaa. banyak ajar tentang blog. so cantik + pandai okay ! dapat Dekan :)


time ambil sijil.


nak pulangkan jubah. sempat lagi posing. kat belakang tuh Lec kesayangan. HAHA !


Ngeee~


last pictures. da nak balik da. Till we meet again sayangs :)


with him :)


Post kali ney memang banyak gambar. Malas nak edit-2. Just upload straight from myjohny (lappy). Ekeke. To all my friends, congratulation for ur big day. Till we meet again. InsyAllah. That all from me. Daaa~




0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates