Friday, October 28, 2011

Tak der motif.

Assalamualaikum ~

Hye semua orang ! First of all nak say million of thanks to those yang sudi follow blog saya. Saya tahu blog saya tak der lar berinformasi sangat. It more to story of my life. Ekeke. Tak pe pasney saya akan bagi info2 or tips2 yang bergune untuk kalian sume. * jangan janji tinggal janji. EH ! 

Selesai sudah perenggan pertama, masuk pula perenggan kedua. Ewah berpantun plak. Okay tadi pagi saya berjalan-jalan, makan angin, window shopping, cuci mate and etc with my family. Bukan ker oversea, tuh tak mampu lagi eden. InsyAllah da keje with the BIG salary baru pergi. Ekeke. Berangan lagi di situ. ;p

Perenggan ketiga sudah, see banyak sangat mengarut kan ? Tak pergi jauh pown. Just pergi Kuantan. Actually saya nak g Bank Muammalat. Nak bayar for the UTHM. Kat Kemaman tak de lor bank tuh. Terpaksa g kuantan. Dah selesai semua2 tuh, tempat wajib pergi. East Cost Mall (ECM).

Sorry memang saje wat banyak perenggan coz tak der picture. HAHA ! sorry tak der mood nak camwhore hari ney. Kat ECM me just buy a sandle, girl stuff and hanging cushion for my room. All was support by beloved my mom and aunty. That the reason why i love hang out with them !

Okay da tanak mengarut lagi. Saya pown tak tahu ape nak share. Ekeke. Sorry guys for wasting ur times reading this. :)

Daaa~

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates