Friday, November 4, 2011

I'm back !!

Assalamualaikum ~

Wah3 ! Dan lamer tak update kan ? See like i told you before. Memang akan ambil masa around 1 week tuk post new entry. Sorry this week memang busy sikit. FYI, saya skunk dah menjadi penganggur terhormat buat kali keberapa tah. Ekekeke. Saya dah berhenti jadi Tea Lady @ Perempuan Teh. Saya berhenti bukan sebab saje-saje, saya sambung belajar lor. Tapi bukan dekat U yang establish yang famous amous. Biar lar menjadi rahsia saya kat mana saya belajar. * macam lar owg nak tahu sangat =.=


Since dah start belajar, hormon-hormon malas dalam badan makin menjadi-jadi. Nak update blog nak online FB. Kalu online sekadar menjengah ke blog-blog yang update new entry, FB pown sekadar amek syarat bagi elakkan rase yang tak best before tdow kalu tak bukak. * ade kena mengena ker ? . Million of sorry guys. If hormon-hormon rajin datang saya akan menjengah ke blog-blog korang.


Okay nak story plak kenape dah start belajar saya makin malas plak. Hoiii ! minggu ney minggu orientasi. The freak, jerk etc week ! Saya honestly memang tak suke orientation week. Masa first kat poly dulu, saya nangis-nagis nak balik. I can't stand with it. But luckily orientation week yang baru lepas ney tak dela seteruk yang kat poly. Tak dela kena angkat kerusi keliling poly. Bangun pukul 3 pagi sebab nak berkumpul. Macam-macam lar. Tapi ade jugak yang worst nye. Dalam intake kali ney, only 2 girls. Which is me and my new friend Aulia. Others 36 were boys. Memang segan giler-giler. Selalu kena usha. Okay saya tipu jerp.Kiteowg sekali kena denda bila the boys buat salah. Dyeowg tak beratur, pakai round neck. Dendanya plak memang menda yang saya paling tak suke. BERLARI ! Nasib kawasan kat situ tak lar sebesar poly. Tapi segan giler pork kena lari keliling. Almost everyday kena tao and semestinya people will stared at us. Pandangan mata nakal ! Hohoho. Week lepas rase waktu lambat sangat berjalan. Tak sabar giler nak habes. Akhirnya kini pasti * err, abaikan ! Hari yang dinanti-nanti tiba jugak. Hari penutup. Minggu paling digeruni da berakhir. Yieeehaaa ! Gembira bukan kepalang. * ayat nak bombastik jerp. Dapat cuti 2 hari. Yiieppi !Selase da start kelas. Hope tak dela kena buli. Amin ! :)


Tuh jerp kowt nak share for the whole week. Saya ringkaskan dalam satu entry jerp. Ekekeke. Till we meet again guys. Daaa~



0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates