Saturday, November 12, 2011

. Upredictable .

Assalamualaikum ~

Hye korang ! Lamer tak update kan ? Malas + takder idea = no entry. Hohoho. 2,3 hari ney saya lemau sangat. Macam biskut cicah air lagak nya.  Lembek semacam jerp. Mood saya pown tak menentu. Swing habes ! Saya tahu saya A.B.C tapi biasa tak macam ney pown. =.= ''

Kalau saya marah-marah tuh adelah normal thing. Sebab saya memang garang + comey. Tapi kali ney memang pelik, saya jadi terlalu sensitif. Ape yang orang sekeliling saya cakap or buat kat saya, saya jadi terase. * cepat touching bodo ! Even perkara tuh adelah perkara biasa yang selalu orang cakap, and i knew that's only a jokes. Cepat-cepat lar habes A.B.C ney, saya tak berape nak suka this feeeling. The worst part masa tengah tengok drama ape tah. Tak dela sedey mana, tapi am about to cry tengok. Kan dah tak macho asek nak nangis jerp. Realiti nya memang saya kuat nangis. :P

Anybody pernah kena macam ney or saya jerp yang abnormal ? Tapi kalau saya bace kat internet memang normally girls mood are unpredictable bila A.B.C . Tapi tak semua orang yang kena macam tuh. And am very miss my secondary school. Mood saya always happy, jarang nak marah-marah. Macam hari-hari biasa jerp. Hope this thing boley kawal. :)

Ape tah saya mengarut and macam mane tah boley tertaip entry ney. Biase lar mood tengah unpredictable kan. Till then. Daa~


dengar lagu ney pown boley nangis. i miss you Beau ! :(









0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates