Tuesday, October 25, 2011

Just for fun :)

Assalamualaikum~

Hye peeps ! Kalau di kire rekod saya post entry memang jarak satu minggu mostly. Punye lar lamer kepam otak memerah idea nak tulis ape, tapi last-2 entry tader lar bombastik sangat. Saya sedar diri saya bukan lar blogger tegar yang banyak idea mencurah-curah. Saya hanyalah mengisi masa lapang + mengikuti arus peredaran zaman. *apesal ayat macam nak wat karangan BM ?. Enough lar saya merapu meraban dan meroyan  kat atas.

Back to the main road. Saya nak share video lagu yang tengah famous amous  skunk. Cinta Muka Buku by Najwa Latif. Sorry to say, at first memang saya tak layan sangat lagu ney and saya memang lampi. Tak tahu kenape, tak masuk sangat ngan jiwe ney. Tapi bila da selalu dengar *da name famous kan jadi terdetik di sanubari nak layan lagu ney.

Ney official video clip Najwa Latif. Tak dinafikan suare dye memang not bad. Dye pown lawa + mude + pandai wat lagu +++ lar. *saya da puji awak sila bankin sedikit imbuhan tuk saya. Ekekeke. Just joking okay ! :)


Tengah duk layan video ney, adela budak comot ehsem suh saya tengok another version of  this song. Kire nye macam tribute kowt. Tapi boley layan jugak lar. Not bad. * sume not bad, jage hati nampak. Toksah banyak citer skunk layan plak next version lagu Cinta Muka Buku ney.


Sumpah lawak lirik dye. Tapi ney sume just for fun. Hope Najwa Latif tak terase okay. We always support you dear ! Yang penting kite semua enjoy ! Da datang sakit over excited. That's all from me, hope you guys enjoy watching this.

Till we meet again. Daaa ~

p/s : video ehsan dari youtube :)

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates